Crescent 535 HT Startet 15.August.2007 Link til dette innlegget Startet 15.August.2007 Jeg har en slik stående i en Nidelv 24. Den har ikke virket på et par år. Er helt død. Jeg har ikke prøvd noe som helst for å få den til å virke igjen, men bør ha dieselvarmer i båten. Tror folket det er verdt å skru på, eller skal jeg dumpe den og kjøpe ny? Erfaringer og tips mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 15.August.2007 Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 Du må da prøve litt. Strøm? Sikring, for små kabler? Diesel? Mye er skrevet her på forumet! Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 15.August.2007 Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 Gjør et søk her på Eberspächer, så finner du bl.a. denne. Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 15.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 Kan noen forklare meg hvordan man kobler opp en slik brenner. Også si litt om dimensjoner på kabler o.l. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 15.August.2007 Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 Se om du ikke får noen tips her! Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 29.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2007 Nå virker den! Den går som en kule. Starter og stopper som den skal. Alt jeg gjorde var å gå over strømmen, og bytte alle slanger. Jeg fant mye god info på forumet. Takker. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 29.August.2007 Link til dette innlegget Svart 29.August.2007 Flott så nå blir det varmt å godt i båten på en kald vinterkveld? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.