lancer Startet 15.August.2007 Del på Facebook Startet 15.August.2007 Hei Kan noen hjelpe meg med lakkoden eller vet hvem som kan ha rett lakkfarge til en til en eldre Rana båt, produsert av rana båtfabrikk. Det jeg skal ha er en 2 komponents lakk og den er gul, har lagt med bilde av båten ( det er den med grønn kalesje). Skal pusse den opp og ønsker og ha den i den orginale fargen. Har kontaktet Rana plast, men de har desverre ikke oversikt over rana båtfabrikk`s modeller. Håper noen kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 15.August.2007 Del på Facebook Svart 15.August.2007 Hei og velkommen hit til BP!!! Vi hadde en Silver Viking 82/83 modell en gang i tiden. Den var også gul og orange. Du kan jo sammenligne fargene på den typen om du ser en, for båtbyggeriet finnes jo den dag i dag. Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 16.August.2007 Del på Facebook Svart 16.August.2007 http://www.maritimstart.com/gelcoatfarger.shtml Sitér dette innlegget kgt Link to post
Høvdingen Svart 16.August.2007 Del på Facebook Svart 16.August.2007 Merkelig svar fra fabrikken. Samme farge som 17 fisken, tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
lancer Svart 19.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2007 Merkelig svar fra fabrikken var det, trur nok de har oversikt over de eldre båten selv om det er før konkursen. Man må bare treffe den rette personen der. Fikk greit svar tidligere da jeg spurte om hvilken båttype det var. Takker for hjelpen så langt. Sitér dette innlegget Link to post
kong oscar Svart 16.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2012 Jeg er også på jakt etter ny coating i ca. den gulfargen. har noen peilingen hvor man får tak i fargekoden til denne såkalte tokomponente lakken? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.