Jump to content

Hollenderseilasen 2007

Kosmix

Recommended Posts

Tror det er noe tilstelning i Son etter seilasen, men usikker på om jeg kommer til å delta på afterski/aftersail. Hvis målgang er seint på kvelden blir jeg til søndag, men hvis ikke blir det nok vanskelig å få tilatelse til det av konemor... Jeg har ikke lest programmet spesielt grundig enda.

Regattaen starter tidlig lørdag morgen (jeg kommer til å forsove meg - jeg vet det!), så hvis du befinner deg i omegn hadde det vært spennende om jeg fikk se båten din på fredag, Hilmar.

Redigert av Kosmix (see edit history)

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

explaining.gif

Det er synd at mannskapsbørsen til KNS er ødelagt av spammere. Jeg var også i beita etter mannskap, og ville søke der, men den er blitt ubrukelig. Håper de får ryddet opp snart, ...men det resulterte i at jeg har valgt å seile alene. Har bare gjort det 2 ganger til nå, men det er kjempegøy - om enn noe stille når jeg ikke har noen å prate med på lengre strekk m. samme hals...

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

explaining.gif

Mannskapsbørsen er noe KNS er klar over, og har vært klar over siden slutten av Juni.. Lite tyder på at de gjør noe som helst for å ordne det.

Innleggene fra sent i Juni er borte, men det begynte på igjen ca 7. Juli ser jeg..

Pratet akkurat med KNS, de er i gang med å løse saken sier de.. Og det er IKKE for tidlig.

Redigert av Anonym (see edit history)

Jeg mangler bare seilnr og lysbevis, begynner å få hele nordlys og seilforbundet opp i vranstrupen. Det ser ut til å være kav umulig å få noen til å kunne lysmåle båten, eller i hvertfall gi et seilnr på denne årstiden :headbang::headbang: Jeg begynte å henvende meg til norlys og disse målefolka allerede i juni og har enda ikke kommet så langt at jeg har kunnet få avtalt et tidspunkt med noen av lysmålerne. Får ta en ringerunde i dag og spørre hva som er vitsen med et slikt system, kanskje noen som vet om en lysmåler det kan lønne seg å prate med? Ingen av de i nærområdet her som jeg har vært i kontakt med er interessert i å måle noe som helst, i beste fall svarer de i hvertfall på mailen og gir beskjed om å komme tilbake til vinteren :crazy:

Nå har jeg i hvertfall klart å prese et seilnr ut av folka i dag, absolutt et skritt i riktig retning, selv om jeg gjerne vil seile lysklasse:)) Jeg synes det blir dumt å opperere med seilmakere og andre folk som driver i båtbransjen da jeg vet at de har nok å gjøre om sommeren uansett. Fikk svar fra en fyr i dag som kunne måle i midten av september, men får kontakte skaane. Takk for tipset!

Jeg mangler bare seilnr og lysbevis, begynner å få hele nordlys og seilforbundet opp i vranstrupen. Det ser ut til å være kav umulig å få noen til å kunne lysmåle båten, eller i hvertfall gi et seilnr på denne årstiden :headbang::headbang: Jeg begynte å henvende meg til norlys og disse målefolka allerede i juni og har enda ikke kommet så langt at jeg har kunnet få avtalt et tidspunkt med noen av lysmålerne. Får ta en ringerunde i dag og spørre hva som er vitsen med et slikt system, kanskje noen som vet om en lysmåler det kan lønne seg å prate med? Ingen av de i nærområdet her som jeg har vært i kontakt med er interessert i å måle noe som helst, i beste fall svarer de i hvertfall på mailen og gir beskjed om å komme tilbake til vinteren :crazy:

Prøv Nils Nordenstrøm (han bor i Drammen)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...