Kosmix Startet 16.August.2007 Link til dette innlegget Startet 16.August.2007 Hollenderseilasen 2007, noen som skal delta eller overvære denne? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Hilmar 2 Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 hvor skal de etter seilasen? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Kosmix Svart 16.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 (redigert) Tror det er noe tilstelning i Son etter seilasen, men usikker på om jeg kommer til å delta på afterski/aftersail. Hvis målgang er seint på kvelden blir jeg til søndag, men hvis ikke blir det nok vanskelig å få tilatelse til det av konemor... Jeg har ikke lest programmet spesielt grundig enda. Regattaen starter tidlig lørdag morgen (jeg kommer til å forsove meg - jeg vet det!), så hvis du befinner deg i omegn hadde det vært spennende om jeg fikk se båten din på fredag, Hilmar. Redigert 16.August.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Anonym Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Jeg håper å få stilt opp, men det er foreløpig usikkert, mangler mannskap. Tilstelningene etter seilasen er jo like viktige som selve turen! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Det er planlagt at jeg deltar som mannskap. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 16.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Det er synd at mannskapsbørsen til KNS er ødelagt av spammere. Jeg var også i beita etter mannskap, og ville søke der, men den er blitt ubrukelig. Håper de får ryddet opp snart, ...men det resulterte i at jeg har valgt å seile alene. Har bare gjort det 2 ganger til nå, men det er kjempegøy - om enn noe stille når jeg ikke har noen å prate med på lengre strekk m. samme hals... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Anonym Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 (redigert) Mannskapsbørsen er noe KNS er klar over, og har vært klar over siden slutten av Juni.. Lite tyder på at de gjør noe som helst for å ordne det. Innleggene fra sent i Juni er borte, men det begynte på igjen ca 7. Juli ser jeg.. Pratet akkurat med KNS, de er i gang med å løse saken sier de.. Og det er IKKE for tidlig. Redigert 16.August.2007 av Anonym (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 16.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Bra! Fint at de jobber med den saken. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kaftein ØL Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Jeg skal også delta hvis det ikke blir skagentur istedet Rekker ikke å få lysmålt båten før regattaen, så da må jeg vel seile tur Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Da ser det ut til at KNS sin mannskapsbørs er oppegående igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 16.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Rekker ikke å få lysmålt båten før regattaen, så da må jeg vel seile tur Hva med å seile mannskap Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kosmix Svart 16.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Kjempebra, Anonym! Her er link til mannskapsbørsen! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Stigt:-) Svart 17.August.2007 Link til dette innlegget Svart 17.August.2007 Hollenderseilasen 2007, noen som skal delta eller overvære denne? Hadde vært fint å fått med Lano som mannskap, men har tør vel ikke sette sin ben i en finnekjølt båt. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 17.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2007 Jeg skal også delta hvis det ikke blir skagentur istedet Hva med å seile mannskap Her missforstod jeg deg visst, Kaftein ØL. Trodde du mente at det ble skagentur fordi du ikke fikk lysmålt båten din, men skjønner nå at alternativet var tur-klassen Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kaftein ØL Svart 17.August.2007 Link til dette innlegget Svart 17.August.2007 TAkk for tilbudet uansett! Skagentur henger litt høyere på ønskelista, men er ofte litt vanskeligere å få til med mannskap osv., så hvis det ikke går blir det hollender istedet. ER viktig å ha nok når vinteren kommer Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 17.August.2007 Link til dette innlegget Svart 17.August.2007 KNS hadde visst ikke fikset problemet allikevel, de bare fjernet gammel dritt i mannskapsbørsen.. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 17.August.2007 Link til dette innlegget Svart 17.August.2007 Har meldt meg på, emn er usikker på om jeg har fri denne helgen får ta det som det kommer Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 18.August.2007 Link til dette innlegget Svart 18.August.2007 Jeg kunne tenke meg å være mannskap. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Kosmix Svart 20.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Hei Oddgeir, jeg er blitt fulltallig i shorthanded-klassen. Vi får løfte tråden igjen, og håpe at noen med manko på mannskap leser dette... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kaftein ØL Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Jeg mangler bare seilnr og lysbevis, begynner å få hele nordlys og seilforbundet opp i vranstrupen. Det ser ut til å være kav umulig å få noen til å kunne lysmåle båten, eller i hvertfall gi et seilnr på denne årstiden Jeg begynte å henvende meg til norlys og disse målefolka allerede i juni og har enda ikke kommet så langt at jeg har kunnet få avtalt et tidspunkt med noen av lysmålerne. Får ta en ringerunde i dag og spørre hva som er vitsen med et slikt system, kanskje noen som vet om en lysmåler det kan lønne seg å prate med? Ingen av de i nærområdet her som jeg har vært i kontakt med er interessert i å måle noe som helst, i beste fall svarer de i hvertfall på mailen og gir beskjed om å komme tilbake til vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 20.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Har hørt noen rykter om at Hans Petter/Skaane kan lysmåle, men vet ikke sikkert om det stemmer... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kaftein ØL Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Nå har jeg i hvertfall klart å prese et seilnr ut av folka i dag, absolutt et skritt i riktig retning, selv om jeg gjerne vil seile lysklasse:)) Jeg synes det blir dumt å opperere med seilmakere og andre folk som driver i båtbransjen da jeg vet at de har nok å gjøre om sommeren uansett. Fikk svar fra en fyr i dag som kunne måle i midten av september, men får kontakte skaane. Takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 23.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 217 påmeldte! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
HaHa Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Jeg mangler bare seilnr og lysbevis, begynner å få hele nordlys og seilforbundet opp i vranstrupen. Det ser ut til å være kav umulig å få noen til å kunne lysmåle båten, eller i hvertfall gi et seilnr på denne årstiden Jeg begynte å henvende meg til norlys og disse målefolka allerede i juni og har enda ikke kommet så langt at jeg har kunnet få avtalt et tidspunkt med noen av lysmålerne. Får ta en ringerunde i dag og spørre hva som er vitsen med et slikt system, kanskje noen som vet om en lysmåler det kan lønne seg å prate med? Ingen av de i nærområdet her som jeg har vært i kontakt med er interessert i å måle noe som helst, i beste fall svarer de i hvertfall på mailen og gir beskjed om å komme tilbake til vinteren Prøv Nils Nordenstrøm (han bor i Drammen) Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Nå er seilnummer ordnet, det burde vel holde for å seile turklasse håper jeg, så får jeg pushe på disse lys-målerne senere. Takk for tipsene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.