M/S Bastard Startet 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2004 Her har jeg plukket ut de navnene jeg syntes var mest anvendlige. Alle forslag var verdige til og komme med på pollen, men noe må man falle ned på. Forslagsgiver er notert. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Kanskje litt sent ute, men som jeg vel har nevnt tidligere har vi en (tre)båt her i distriktet som heter POMP&ØS... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Navnet klinger bra, men satser på og få båten tett Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Hei, ser jeg er litt sent ute med navneforslag, men prøver allikevel. hva med M/S LEKKUS....... MVH fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Leifen Svart 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Halloen Bastard !! Her e me opp t flerre som e litt seint ute med navne forslag ,men ka med : GONOKK !!! Mvh Leifen Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Takker for alle forslag jeg, men nå er pollen satt i gang desverre. Tenkte den skulle stå ut uka, har fått et tilbud på skilt til båten og da lønner det og hive seg rundt Hjertelig takk til alle som (har) deltar(tt)! Sitér dette innlegget Link to post
Albert Svart 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Eg synest du har fått deg ein fin båt. Hadde for mange år sidan ei skøyte på 29 for med rorhus akter og lugar foran. Den hadde ein 59 mod. Sabb 6-12 semidiesel. Det er noko heilt spesiellt med trebåtar. Har hatt mange av den sorten og sjølv om eg no har kjøt min fyrste "plastbåt" eller tuppervare som enkelte kallar dei, så har eg ennå ein 25 fots platgattar med ein 68 hk Ford dieselmotor. Har ikkje bestemt meg heilt om eg skal selge den eller ha den. Kvifor skal du skifte namn?? Aurora er eit kjempeflott namn til ei slik skute. Stå på og lykke til. Du vil få mange gode og flotte stunder med denne. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Aurora er solgt! Det er den nye båten jeg skal ha navn på! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 For å reklamere litt for mitt eget forslag : Forstår at båten etter hvert skal byttes ut, Da tror jeg ett par av de andre alternativene kan bli litt tungsolgte? Dessuten : Når du nå skal investere i skilt, er Aurora II mest hensiktsmessig, for da kan du bare føye til ett ekstra I på skiltet (Aurora III) på neste båt. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
M/S Bastard Svart 16.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 I ettermiddag stoppes pollen! Grunnen til det er bestilling av skilt som jeg har fått knalltilbud på. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 16.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Hva ble resultatet da??? Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
M/S Bastard Svart 16.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 kan ikke stoppe pollen enda da det står likt mellom M/S Aurora II og M/S Bastard Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 16.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 kan ikke stoppe pollen enda da det står likt mellom M/S Aurora II og M/S BastardDa kan du stoppe den nå. I skrivende stund er det 1 stemmes overvekt på M/S Bastard. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Det ble uavgjort mens jeg spiste middag Får se om det har endret seg etter at jeg har vært på butikken og handlet til helga Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Da er pollen stengt og M/S Bastard ble navnet Og vinneren for forslaget ble Pjolter. Skal se om jeg kan finne på noe til premie da, siden jeg lovet det Takk til alle som har bidratt med både forslag og stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 16.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Da er pollen stengt og M/S Bastard ble navnet Og vinneren for forslaget ble Pjolter. Skal se om jeg kan finne på noe til premie da, siden jeg lovet det Takk til alle som har bidratt med både forslag og stemmer! Nei så gøy,, jeg som aldri vinner i lotto.... Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Gunga Din Svart 16.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Grattis til det nye navnet ' M/S BASTARD ' både Per C. o Pjolter ! Det blir ett jättebra navn på den nye båten! själv röstade jag på 'Aurora' som jag tyckte var ett kj.fint båtnavn! som god 'tvåa' nesten like mange röster så kan ju det vare ett tips till 'dingen' ! ('dinge' det er vad vi västkustbor kaller 'jollen' ) Om du döper 'dingen' till Aurora så kan du ju ha det navnet på slep i mange år !! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
M/S Bastard Svart 18.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Jeg er kanskje i gang med båtkjøp igjen Skøyte på 36 fot Og da blir det nok Aurora II Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 18.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Jeg er kanskje i gang med båtkjøp igjen Skøyte på 36 fot Og da blir det nok Aurora II Du er "umettelig" bastard30000! Værre enn meg, jo! Vi er spente allesammen! Blir det den med Union Semidiesel-motor i? "Tschugg, tschugg, tschugg" Hilsen, Walter_S - fra andre siden av fjorden Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 18.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Du er "umettelig" bastard30000! Værre enn meg, jo! Vi er spente allesammen! Blir det den med Union Semidiesel-motor i? "Tschugg, tschugg, tschugg" Hilsen, Walter_S - fra andre siden av fjorden Nja, ellers så har jeg god dialog med han i Fredrikstad. Han kunne vente en stund til da han skjønte min situasjon! Sitér dette innlegget Link to post
Haabet Svart 19.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2004 Fikk beskjed fra sjefen hjemme at skøyta (Risør 36) måtte bli hetenes Haabet. Espen Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2004 Heisann! Så at du har lagt ut skøyta her ja, håper jeg får handlet snart da Per Chr. Sitér dette innlegget Link to post
Haabet Svart 19.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2004 Det er som på sjøen veit du. Ikke no` stress. Har satt på litt seriøs varme der nede nå. holder egentlig bra på varmen. :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2004 Refleks er tingen det! Du får holde meg oppdatert da og så sier jeg ifra så fort jeg hører noe! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.