Jump to content

Båten trenger navn snart. Hjelp!

M/S Bastard

Recommended Posts

Eg synest du har fått deg ein fin båt.  Hadde for mange år sidan ei skøyte på 29 for med rorhus akter og lugar foran.  Den hadde ein 59 mod. Sabb 6-12 semidiesel.  Det er noko heilt spesiellt med trebåtar.  Har hatt mange av den sorten og sjølv om eg no har kjøt min fyrste "plastbåt" eller tuppervare som enkelte kallar dei, så har eg ennå ein 25 fots platgattar med ein 68 hk Ford dieselmotor.  Har ikkje bestemt meg heilt om eg skal selge den eller ha den.

Kvifor skal du skifte namn??  Aurora er eit kjempeflott namn til ei slik skute.  Stå på og lykke til.  Du vil få mange gode og flotte stunder med denne.

For å reklamere litt for mitt eget forslag : :wink:

Forstår at båten etter hvert skal byttes ut, Da tror jeg ett par av de andre alternativene kan bli litt tungsolgte?  :flag:

Dessuten : Når du nå skal investere i skilt, er Aurora II mest hensiktsmessig, for da kan du bare føye til ett ekstra I på skiltet (Aurora III) på neste båt. :rolleyes:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Da er pollen stengt og M/S Bastard ble navnet :smiley:

Og vinneren for forslaget ble Pjolter. Skal se om jeg kan finne på noe til premie da, siden jeg lovet det :wink:

Takk til alle som har bidratt med både forslag og stemmer!

Nei så gøy,, jeg som aldri vinner i lotto.... :flag::cheers:

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Grattis til det nye navnet  ' M/S  BASTARD '  :cheers:

både   Per C.   o   Pjolter !  :wink:

Det blir ett jättebra navn på den nye båten!

själv röstade jag på   'Aurora'  som jag tyckte var ett kj.fint båtnavn!

som god 'tvåa' nesten like mange röster så kan ju det vare ett tips till 'dingen' !

('dinge' det er vad vi västkustbor kaller 'jollen' )

Om du döper 'dingen' till  Aurora  så kan du ju ha det navnet på slep i mange år !!  :smiley:

S/Y Gunga Din

Jeg er kanskje i gang med båtkjøp igjen :cheers: Skøyte på 36 fot   :yesnod:

Og da blir det nok Aurora II :nonod:

:wink: Du er "umettelig" bastard30000!  :sailing: Værre enn meg, jo!  :lol: Vi er spente allesammen!  :sailing:

Blir det den med Union Semidiesel-motor i? "Tschugg, tschugg, tschugg"

Hilsen,

Walter_S - fra andre siden av fjorden

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...