Jump to content

Hva er den verdt?

enter4u

Recommended Posts

Lasse:

Hvis skroget er helt og pent og det medfølger nyoverhalt motor, er resten overkommelig, synes nå jeg.

enter4u:

Fikk egentlig ikke med meg om du skulle kjøpe eller selge!?

Skal du kjøpe er det bare å begynne lavest mulig. Ved salg høyest ( men realistisk ) mulig!  :cheers:

Skroget er meget bra da. Er vel det eneste foruten motoren. Hadde den steget mye i verdi med en 150hk penta i steden?

Lasse:

Hvis skroget er helt og pent og det medfølger nyoverhalt motor, er resten overkommelig, synes nå jeg.

enter4u:

Fikk egentlig ikke med meg om du skulle kjøpe eller selge!?

Skal du kjøpe er det bare å begynne lavest mulig. Ved salg høyest ( men realistisk ) mulig!  :cheers:

Nyoverhalt motor kan være så mangt, og det sto vel ikke noe om at skroget var helt og pent? Fikk intrykk av at det meste var shabby og stygt jeg.
  • 4 måneder senere...

Hørtes nesten litt for billig ut dette ja, ny tank/slange virker også litt småbetenkelig - typisk at man tar dette med hjem, men lar motoren sitte på båten og vips, så er motoren vekk!  Men nå skal vi ikke male en viss mann på veggen; kan selger dokumentere at det er hans motor, bør den være verdt pengene med god margin

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...