Jump to content

Hva er den verdt?

enter4u

Recommended Posts

Nå lurer jeg litt her. Hva er dette verdt? Det dreier seg om en Joda Comet 2300 fra 1975. Shabby stand. Nyoverhalt 350 chevy som ikke er satt inn. Er hekkaggregat. Slitt og møkkete innvendig og utvendig. Interiør delvis demontert. Usikkert om det er komplett. Slitt kallesje. Ikke varmer, ekko, gps. MÅ selges.

Bilde

Illustrasjonsbilde

Lasse:

Det meste høres jo ut til å være i dårlig stand

Hvis skroget er helt og pent og det medfølger nyoverhalt motor, er resten overkommelig, synes nå jeg.

enter4u:

Fikk egentlig ikke med meg om du skulle kjøpe eller selge!?

Skal du kjøpe er det bare å begynne lavest mulig. Ved salg høyest ( men realistisk ) mulig!  :cheers:

Lasse:

Hvis skroget er helt og pent og det medfølger nyoverhalt motor, er resten overkommelig, synes nå jeg.

enter4u:

Skal du kjøpe er det bare å begynne lavest mulig. Ved salg høyest ( men realistisk ) mulig!  :cheers:

Skroget er meget bra da. Er vel det eneste foruten motoren. Hadde den steget mye i verdi med en 150hk penta i steden?

Lasse:

enter4u:

Nyoverhalt motor kan være så mangt, og det sto vel ikke noe om at skroget var helt og pent? Fikk intrykk av at det meste var shabby og stygt jeg.

Lasse:

enter4u:

Skal du kjøpe er det bare å begynne lavest mulig. Ved salg høyest ( men realistisk ) mulig!  :yesnod:

Den skal selges.

• 4 måneder senere...

Hørtes nesten litt for billig ut dette ja, ny tank/slange virker også litt småbetenkelig - typisk at man tar dette med hjem, men lar motoren sitte på båten og vips, så er motoren vekk!  Men nå skal vi ikke male en viss mann på veggen; kan selger dokumentere at det er hans motor, bør den være verdt pengene med god margin

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...