Jump to content

Mykje blå røyk frå Yanmar 4JH-TE  55 Hp


Albert

Recommended Posts

Hei !

Prøver meg med en tredje teori her. Får motoren nok luft. Det mange har erfart er at maskinrommet blir så godt isolert at dieselen ikke får nok luft. Sjekk luftinntakene, og prøv å kjør for full fart med maskinromsluka åpen. Du kan aldri få mere tutall uten større forbrenning, enten dieselen har intercooler, turbo eller andre innretninger. Tabeller for luftinntak finner du på websidene til Vetus. :flag:

Link to post

Tusen takk for mange fine svar.

Eg veit at motorromet må vere godt lufta.  Det er ein 15 cm kanal inn på styrbord side og ein 10 cm ut på babord tilkobla ei kraftig motorromsvifte.  Motoren får nok luft.

 

Teorien med oljesiving mellom ventilen og styringa skal eg ikkje sjå bort frå, det kan skje på alle motorar.  I så fall må eg ha av toppen for å skifte O-ringar og evt. ventilar.

 

Ein 3. teori har eg etter å ha tatt opp fødepumpa i dag.  Har mistanke om at det kan vere utett mellom drivstoff og oljedelen.  Dette skal eg sjekke grundigare men då må eg ta ut pumpa fordi det er for trangt i motorromet å gjere nokon reparasjon på den.  Inntil eg veit dette, slår eg meg godt til ro.

 

mvh  Albert

Link to post

Teorien med oljesiving mellom ventilen og styringa skal eg ikkje sjå bort frå, det kan skje på alle motorar.  I så fall må eg ha av toppen for å skifte O-ringar og evt. ventilar.

Det er relativt kurant å skifte ventiltetninger uten å demontere topplokket. Ventilene holdes enkelt på plass med trykkluft som man kjører inn på sylinderen via et adapter i hullet for innsprøytningsventil eller glødeplugg.

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...