Windy37GM Startet 18.August.2007 Link til dette innlegget Startet 18.August.2007 (redigert) God ettermiddag. I båten våt (en Joda 310 Monaco) er det dørk ute i cockpit som er finér med et kunststoff på. Se her: og her: Jeg har hatt oppe 1 plate og sett at det er finer, med et tyyynt belegg av kunststoff på. Det har blitt noen stygge merker på dørken, så det bør skiftes. Noen som vet hvor man kan skaffe slikt, og evnt hvor mye det koster? Joda310 Redigert 19.August.2007 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mix Svart 18.August.2007 Link til dette innlegget Svart 18.August.2007 De platene ser ut som høytrykkslaminat fra Combi Craft Men dette vet nok Joda alt om, ta en tlf. med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2007 Planen var å unngå Joda som et fordyrende mellomledd :-) Skal ringe CombiCraft mandag. Andre som vet om andre produsenter? Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.