Poseidon Startet 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2004 God dagen gode båtvenner, Nå er jeg ikke ute etter å reklamere for "konkurrenter", men siden noen av de ivrige deltagerne her på baatplassen også har interesser i storskipsretning så tar jeg sjansen Forleden dag fant jeg nemlig et forum som er satt opp på omtrent samme måte som dette, men hvor temaene stort sett er den kommersielle flåten. Man diskuterer både helt nye fartøyer og de av mer historisk interesse. For dem som har lyst til å kikke innom, så er adressen: http://www.stp-norway.com/Forum/viewforum.php?f=2 mvh Poseidon PS Hovedsiden har adressen: http://www.stp-norway.com og der finner man også linken til et søsterforum som diskuterer fly og luftfart, men det går "over" min forstand.... DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Fin og artig side! Jeg kommer til å se på den av og til, selvom jeg ikke kan bidra med noe der, men jeg veldig interesert i alt som har med båter å gjøre. Takker for tipset. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Kare_L Svart 13.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2004 Interessant forum, men jeg skulle önske det var mer bilder av båtene som ble omtalt... Så du synes fly og luftfart blir litt for "höytsvevende"? Kåre Sitér dette innlegget Link to post
bph Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 her er et annet Norsk forum, med en del bilder: http://www.skip-siden.com/phpBB2/viewforum.php?f=1 (skip-siden.com) og et stort svensk forum, hvor ingen registrering er påkrevd: (Landgången) http://f24.parsimony.net/forum58104/index.htm Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 14.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Hei igjen bph, mange takk for to gode linker! Spesielt det svenske forumet ser jo ut til å være svært aktivt. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
bph Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Spesielt det svenske forumet ser jo ut til å være svært aktivt. mvh Poseidon Det svenske forumet er meget aktivt ja, men der dreier det seg stort sett om Østersjø ferger eller tidligere Østersjø ferger, men det hender at det dukker opp andre ting også. For eks har eierne av Sagaline kommentert opplysninger ang rederiet der. En av personene bak forumet, driver også siden Fakta om Fartyg som inneholder detaljert informasjon om stort sett alle europeiske ferger, og endel andre skip. Sender du han info om din Poseidon, vil han sikkert legge ut den også Sitér dette innlegget Link to post
Mazda6 Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Her har dere en side om de fleste passasjerskipene i Europa: www.ferry-site.dk Her er det bilde og info om ship. Bra side, selv har jeg hjulpet dem litt med å skrive navn på maskineri på et par skip...he he... Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 11.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2007 Hva har skjedd med STP? Har prøvd i flere dager å komme innpå, uten å lykkes Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 11.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2007 (redigert) Her er noen flere linker : skipsrevyen skipsfarts-forum skipperskolen.no med et Forum svenske skjærgårdsbåter Teknisk Ukeblad med bla Offshore + div maritimt.com samt masse linker fra Norsk Sjøoffiers forbund Og for de spesielt interesserte i SAR er det mange bl.a.: søta bror sea-rescue.de/norsk dansk livredningsside norsk lufambulanse brtisk sjøredning og her er flere linker Redigert 11.Februar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.