Allan E Startet 18.August.2007 Link til dette innlegget Startet 18.August.2007 Er det noen som har eller kjenner noen med flerskrogsbåt. Jeg har lyst til å få være med å prøveseile en slik en. Jolle i likhet med hobiecat er ikke av interesse Helst beliggende ikke alt for langt fra Grenland. Tønsberg - Arendal. Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Du kan gjerne få en tur med min katt hvis jeg er i området,eller du kan ta kontakt med flerskrogklubben for å få oppgitt hvem som seiler blyfritt i nærheten av der du bor.Det er et par hundre medlemmer -det er helt sikkert noen i nærheten. http://www.flerskrog.org/ Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Hei Jeg har tipset Blyfritt. Han kjenner mange i flerskrogmiljøet. Får du ikke noe svar, sender du ham en IM. Ben Sin (som ikke forstår hvorfor ikke flere velger flerskrogbåt.) Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Hei! Tenk deg nøye om før du prøver!!! Var ute med Petter Noreng og seilte trimaranen ocean(gamle nokia formula 60) og det var så vilt at jeg har sendt mail på to små trimaran allerede. Får det absolutt ikke ut av hue hvor morsomt dette var. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 He he. Jeg fortstår hva du snakker om. Sett igang og bygg Sonata 7. Ellers så ligger det en litt eldre trimaran til salgs i Oslo. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 En båt som f.eks Dragonfly 1200 vil ta bort den største vegringen til en slik båt , nemlig båtplass problematikken , da kan man slå sammen skrogene på et par minutter og passe rett inn i en vanlig båtplass. Et annet ankepunkt på akkurat den båten er dog at prisen også er noe i øvre skikt. Ville vært helt fantastisk å seile i 20knop når alle de andre lurker avgårde i 9-10knop Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 He he. Jeg fortstår hva du snakker om. Sett igang og bygg Sonata 7. Ellers så ligger det en litt eldre trimaran til salgs i Oslo. Ben Sin Finnes det halvfabrikat/byggesett? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Finnes det halvfabrikat/byggesett? Nei, Bavaria lager desverre ikke flerskrogsbåter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.