KaRsK Startet 19.August.2007 Link til dette innlegget Startet 19.August.2007 EN-C565 Skagerrak, Gøteborg til Egersund < dette står i nå ... og jeg regner med det er dette som dekker ryfylke :) EN-C566 Mandal - Førde så er spørsmålet mitt : må jeg kjøpe helt nytt minnekort eller kan det leveres inn /overskrives med nytt kart til en rimeligere penge ? mvh Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 19.August.2007 Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 Ta med minnekortet til forhandler, så får du nytt kart på ny brikke - og kreditt for det gamle kortet. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
KaRsK Svart 19.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 21.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 hørte med landor larsen (forhandler i stavanger ) de hadde ikke innbytte ,så der måtte jeg kjøpe nytt til 2100 for det billigste .. noen som vet om andre jeg kan prøve ? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Det var dårlig service, du! Min "hoffleverandør" er Gillow & Telle, tar par-tre minutter å gjøre jobben hos dem. + alt det andre som du ikke visste du hadde behov for før du fant det i butikken deres, men det er mer snakk om viljestyrke..... Men de er jo i en annen by, du kunne jo kanskje ta en telefon til dem, de er hjelpsomme. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
KaRsK Svart 21.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 noen som vet om andre forhandlere litt nærmere stavanger/sandnes som kan være av mer kundevennlig art :) ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.