Jump to content

Link til 12V TV hos Smartclub?

m/s draugen

Recommended Posts

Har en båtvenn som kjøpte en tv for å ha ombord hos "smartclub"Denne ble han tipset om her,men jeg finner ikke igjen linken.Heller ikke hos "smartclub"sine sider er den å finne igjen.Det er en 15"??? med dvd spiller intregert.Prisen var 2500,-.Hadde vært fint om noen hadde vært meg behjelpelig slik at jeg hadde funnet ut av det...Ellers er andre tips om en lignende tv av interesse,men den må være med 12v.

Takk på forhånd........

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig hvor er linken?.

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Med mindre ting ikke har endret seg den siste tiden, så er min erfaring at Smarclubs websider kun er for "teaser" å regne - rett og slett en promotering seg selv, samt hva type varer og leverandører de har med å gjøre. Noen aktiv søking på produkter med ditto priser har jeg heller sjeldent hatt suksess med. Eneste unntak måtte være at nyeste kundeaviser (slik den ligger som vedlegg til avises o.l.) av og til lar seg laste ned. For noen år siden var det anderledes, men det var da...

R.

Kjøpte 19 tommer hos denne butikken Sparte nesten 2 lapper i forhold til Maritim, Nøyaktig samme tv. De hadde tv'er med dvd, men dette var ikke av intresse da jeg har kjøpt stereo med DVD spiller. Sjekket ikke prisen da det ikke var av intresse...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

På sidene til smartklubb ligger det en 19 tommer til 2999,- kr. Denne er også 12 V i følge instrusksjonsbok.

http://62.70.97.246/elektro/

http://www.denver-electronics.com/Uploadet...rk_pictures.pdf

Yes.Har ringt og bestilt en i dag.Den var ferdig med valgbar 12v eller 220v,etter behov.No blir barna glade de man får se film på overfarter.Men tv-slaver skal vi ikke bli.Om kveldene er det kortspill,etc.som skal være kosen........

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...