m/s draugen Startet 19.August.2007 Link til dette innlegget Startet 19.August.2007 Har en båtvenn som kjøpte en tv for å ha ombord hos "smartclub"Denne ble han tipset om her,men jeg finner ikke igjen linken.Heller ikke hos "smartclub"sine sider er den å finne igjen.Det er en 15"??? med dvd spiller intregert.Prisen var 2500,-.Hadde vært fint om noen hadde vært meg behjelpelig slik at jeg hadde funnet ut av det...Ellers er andre tips om en lignende tv av interesse,men den må være med 12v. Takk på forhånd........ Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig hvor er linken?.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 19.August.2007 Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 Hvis du søker på smartclub kommer det opp endel som har med 12V tv å gjøre. F.eks. denne. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 19.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 Takk,der var den.Men det går ikke an å komme inn på denne siden;default.Er det det samme som at dette prod.er ute av sortementet?? Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 19.August.2007 Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 Med mindre ting ikke har endret seg den siste tiden, så er min erfaring at Smarclubs websider kun er for "teaser" å regne - rett og slett en promotering seg selv, samt hva type varer og leverandører de har med å gjøre. Noen aktiv søking på produkter med ditto priser har jeg heller sjeldent hatt suksess med. Eneste unntak måtte være at nyeste kundeaviser (slik den ligger som vedlegg til avises o.l.) av og til lar seg laste ned. For noen år siden var det anderledes, men det var da... R. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 19.August.2007 Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 Kjøpte 19 tommer hos denne butikken Sparte nesten 2 lapper i forhold til Maritim, Nøyaktig samme tv. De hadde tv'er med dvd, men dette var ikke av intresse da jeg har kjøpt stereo med DVD spiller. Sjekket ikke prisen da det ikke var av intresse... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Elmer Svart 19.August.2007 Link til dette innlegget Svart 19.August.2007 hei. Kjøpte i sommer en 17 tommer videscreen med innebygget dvd. Merket var DMTeck og de har den på netshop, komplett flere steder jeg ikke husker i farten. Kostet kr 3. 200,- + 398,- for 12 V kabel. har så langt fungert utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
NAL Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Hei! Ser at Smart Club har en annonse i Aftenposten i dag. 19" LCD TV med integrert DVD spiller og 12V kabel. Av merket Denver. Dette tror jeg er et meget godt tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 20.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Hei! Ser at Smart Club har en annonse i Aftenposten i dag. 19" LCD TV med integrert DVD spiller og 12V kabel. Av merket Denver. Dette tror jeg er et meget godt tilbud. Har ikke tilgang til dette forumet.Noen andre steder dette vises?????? Sitér dette innlegget Link to post
Storskarv Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 På sidene til smartklubb ligger det en 19 tommer til 2999,- kr. Denne er også 12 V i følge instrusksjonsbok. http://62.70.97.246/elektro/ http://www.denver-electronics.com/Uploadet...rk_pictures.pdf Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 21.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 På sidene til smartklubb ligger det en 19 tommer til 2999,- kr. Denne er også 12 V i følge instrusksjonsbok. http://62.70.97.246/elektro/ http://www.denver-electronics.com/Uploadet...rk_pictures.pdf Yes.Har ringt og bestilt en i dag.Den var ferdig med valgbar 12v eller 220v,etter behov.No blir barna glade de man får se film på overfarter.Men tv-slaver skal vi ikke bli.Om kveldene er det kortspill,etc.som skal være kosen........ Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 24.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Har nå fått tv`n og den fungerer utmerket.Fra jeg bestilte den,tok det 2 dager får den var meg i hende.Ikke verst med tanke på dagens fart hos postverket Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.