Ødegård Startet 20.August.2007 Link til dette innlegget Startet 20.August.2007 Hei jeg har en liten 15" som jeg skulle fiske litt med en søndag. Finnes det en oversikt over ramper som kan brukes gratis eller mot et lite gebyr rundt om kring i distriktet? Er mest intressert i bersagel Høle ims osv Mvh Otto Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Vet ikke om noen som er til fri bruk i området, men Høle Båtforening har planer om å bygge en, forhåpentligt dette året, se www.hbfno.com Sitér dette innlegget Link to post
JensKH Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 I Hommersåk er det en rampe til fri benyttelse på vestsiden av vågen. Sitér dette innlegget Link to post
Conehead Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 På Bersagel pleier jeg å trille den ut inne i badevika, men når jeg skal ha den opp må jeg nok til Hommersåk. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Det er en liten rampe på Ims så det går ann å bruke. Ved siden av Ims kai, ved den opptrekksplassen for småbåter... Her selv satt utpå båt der, men det er litt grus og biler med bakhjulsdrift anbefales ikke Var en som nesten dukket bilen der i fjor da han skulle ta opp en rimelig tung båt... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ødegård Svart 21.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Flott er alle disse offentlige? Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Den i hommersåk tror jeg ligger på en eiendom som tilhører coop,en tror jeg. Jeg har selv brukt denne flere ganger og den er ikke sperret i alle fall God tur Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Seilaren Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Regner med at det er Steinar Ims som eier båtopptrekket på Ims som eier slippen også, men det er mange som bruker den... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
KaRsK Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 i jåttåvågen er det rampe som ikke er låst med noe ihvertfall , jeg spurte om lov å benytte denne og det var ikke problem :) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Problemet i jåttåvågen er når folk parkerer biler og tilhengere sine og tar alle plassene slik at vi som er medlemmer ikke får plass.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ødegård Svart 22.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Jeg vil jo helst ikke bli jaget når jeg skal ha båten oppigjen av sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Conehead Svart 22.August.2007 Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Jeg vil absolutt anbefale Hommersåk. Tok opp min der i fjor og det gikk helt fint enda det var første gangen jeg gjorde det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.