Tommy007 Startet 20.August.2007 Link til dette innlegget Startet 20.August.2007 Hei,Er det noen som kan hjelpe meg å finne fabrikatet på denne vannpumpen?Det ser ut som om navnet starter med EVEN(T) med det er litt utydeligDen er "Made in England" Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Ser helt lik ut som den jeg bruker, bare at min er rød. Skal sjekke i båten til helgen. Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
roaldbj Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Det kan minne om litt eldre modell av Shurflo vannpumpe m/trykkbryter 12V og som vel gir 2 bar. Typisk med de tre ventilene. Tror denne selges mange steder i Norge, både til båt, bil og hytte., se bl.a. http://www.rk-smia.no/component/page,shop....mart/Itemid,39/ Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Whale Evenflow Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tommy007 Svart 21.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Takk Skipper Worse, det er en Whale Evenflow WEF1000 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.