Jump to content

Sea ray 34 1988 mod.ce papirer

Pettter

Recommended Posts

det som er problemet er at man må avklare slikt så lang som mulig i forveien og selv da.....

ut fra hva jeg antar - men ikke vet - ville jeg nesten tro at du burde kansellere kjøpet.

den motornøtten kan - men må ikke - bli hard å knekke.

sjekk med de som CE merker båte - de vet - kanskje bedre enn en del i sjøfartsdirektoratet hva som er gangbart.

det var vel ellers snakk om en lemping/endring/klarlegging på/av reglene for en kort tid tilbake.

noen som har "siste nytt" der?

Det er visst nye regler i fra 24/7-07.Eller at det har kommet ut et rundskriv som sier at alle båter som kommer inn i fra utenfor eøs skal ha ce merkede motorer.Det vil si at jeg ikke kan kjøpe en motor av f eks deg som du har hatt lovlig i båten din,uten ce papirer.dette grenser jo til galskap.rigte et firma i dag som jobber med ce godkjenning.han brukte 2 timer på og finne ut av dette.og det stemmer.Han var ikke blid.får vel bare vente utover vinteren og se om denne regelen endrer seg.Skal vel noe til.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...