Jump to content

Hvor får jeg tak i rimelige gassfjærer?

bjoris

Recommended Posts

Jeg har gitt løfter om å skifte gassfjærene i luka og på sete før levering på torsdag, i alt 3 stk. Dette trodde jeg at skulle være kurrant, men etter en tlf til BåtBerge er jeg langt fra sikker.

Jo,da det kunne skaffes, kr. 900,- pr stk!!!!!!!!!!!! Disse er 35 cm lange i uttrekt tilstand. ER DET MULIG?

Biltema tar 169,-, det blir vel ca 450% dyrere... Helt utrolig. Jeg suste til Biltema og kjøpte septikslange til 1/3 av prisen til min lokale forhandler og gassfjærer. MEN jeg hadde ikke tenkt på at disse var så utrolig mye strammere enn det som skal være 500 n mot 80n. De tar jo knekken på festene og kan ikke brukes. Bilteam har muligens ned til 280 N, men ikke svakere. Det var svært vanskelig å få svar på, men jeg kunne ringe kl. 13 så skulle han se om han fikk tid til å lete...

Har svært lite lyst til å punge ut med kr. 2700 for dette så nå trenger jeg tips om rimelig gassfjærere med lav N. Antar at opptil 200 går fint. Vi fikk den igjen med 500 også, men det bøyde seg mer enn godt var...

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Supert, ja det ser ut til å være riktig dette. Må hjem å måle helt nøyaktig før jeg bestiller. Håper de leverer raskt, nå ble heldigvis leveringen utsatt et par dager så da blir det ikke så stress med disse fordømte småtingene jeg skulle ha fikset for lengst... selvsagt sa jeg at alt skulle være 100%, det kan bli tøft å holde..., men kjøper virker fornuftig og har forståelse for at ting kan ta litt tid...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...