Solgangsbris Startet 24.August.2007 Link til dette innlegget Startet 24.August.2007 Er det noen som kan si hvor jeg får kjøpt listverk/finer i teak i Stavanger? Og vinkellister i messing? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Det ligger et lite firma i en bakgård i Hillevåg. De heter noe i nærheten av "X-finer Import"; du finner dem bak (dvs nord for Jama). De har godt utvalg av både finer, helved og lister i finere treslag, passende ombord. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Erik Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 (redigert) De heter : Tre og X-finér Import A/S Flinteg. 6, 4016 Stavanger Tlf : 51 58 95 40 Kjøpte noen teaklister lister til å ha rundt ett vindu i gamle båten der for noen år siden. Fikk igjen penger på en 100 lapp. Tilsvarende list skulle Båtbutikkene ha over 1000,- for.c Redigert 24.August.2007 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ojda Svart 25.August.2007 Link til dette innlegget Svart 25.August.2007 Noen som kjenner til tilsvarende rimlige firmaer i nærheten av tigerstaden? Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Solgangsbris Svart 25.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2007 Takk. Mente jeg hadde hørt det skulle finnes en slik butikk, men visste ikke hvor og hva den het. Strålende!! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Husker en gang at det var et firma som drev med teakarbeid på Hundvåg. Noen som har adresse til disse? Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Jeg var utom hos noen på Engøy for et par år siden. De holdt da til i de gamle trelastlokalene som ligger rett med Norsk Båtsenter. Porten inn til høyre rett før man kjører inn til Norsk Båtsenter. De kunne lage mye rart der inne. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Dette er antagelig edeltre.no Men jeg mener det også var et firma som jobbet mere med teak for båter. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Hvis det er "arbeisfolk" du trenger vet jeg ikke, men hvis du trenger teak plater/lister så finner du det her: Tre og X-finér Import A/S Telefon: 51 58 95 40 http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0GUC64L Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Ja det ble nok en gang denne hyggelige karen som ble redningen. Må utbedre litt på teaken etter feilslått løsning for jolle. Ender opp med og gjøre det selv. 70,- kr for en 2m teak fjøl med natespor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.