Astrix Startet 25.August.2007 Del på Facebook Startet 25.August.2007 (redigert) Noen som kan gi meg tips på hvordan jeg skal behandle teakgulvet i båten min. tidligere eier har nok slurvet litt med vedlikeholdet av dette og er derfor ikke så fint som det burde. trenger bare noen små tips på hvordan jeg kan gjøre dette enklest/finest mulig. Redigert 25.August.2007 av Astrix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 25.August.2007 Del på Facebook Svart 25.August.2007 Hadde samme problem, forrige eier hadde bare brukt båten og ikke gjort noe vedlikehold. Jeg vasket først plattingene grundig og lot de tørke et par uker. slipte forsiktig med 120 sandpapir. Brukte Hempel teak fornyer. Blandet den med to deler Hempel teak oil (kommer an på hvor mørk du vil ha det). når plattingene var tørr så oljet jeg plattingene med Hempel teak oil. Oljet helt til det ble liggende en hinne av olje. etter en time brukte jeg en tørr fille og tørket av den overflødige oljen. Resultatet ble riktig bra det. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 25.August.2007 Del på Facebook Svart 25.August.2007 Kjøp Snappy. Det fungerer utmerket , ikke det billigste men meget bra resultat. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.