Astrix Startet 25.August.2007 Del på Facebook Startet 25.August.2007 jeg skal lage meg brygge. ser for meg å lage den i tre/plasttønner på 220ltr. noen som har erfaring med dette??? plassen ligger skjermet til og jeg får ikke dønninger eller båttrafikk inn Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 25.August.2007 Del på Facebook Svart 25.August.2007 Plasttønner er greie å bruke,men jeg ville ha fylt de med noe vann slik at oppdriften ikke blir så stor-blir fort vinglete da.Fyll de med vann til de ligger litt i sjøen og stødig.Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 25.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2007 takker for den Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 25.August.2007 Del på Facebook Svart 25.August.2007 Bor et hull i fylle-spunset og monter en dekk-ventil. Veldig greit hvis du må trykke opp ekstra luft med en luft/dekk/fot- pumpe. Monter fatene på en slik måte at du får tilgang til å fylle luft fra brygga/flåten. Fatene kan ha en tendens til å miste luft og deformeres. Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.