Marwin Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Greit. Da ble det 2 stk IG 1000 og 2 stk IG 2000. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Marwin Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Alle agregatene ble betalt og forsøkt levert. Siste aggregatet ble hentet nå i vår Ingen har klaget SÅÅåååhh langt så jeg regner med at alle er fornøyde. Mitt eget 2kW går upåklagelig! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Faxen Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Du verden, det var faktisk en god og "enkel" forklaring. Takk for innlegget. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
LALUNA II Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Er meget godt fornøyd med det jeg fikk ,,, et par ganger kunne det vært 2 kw fremfor 1kw men det er jo bare å skru av vv kolben så går det seg til Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.