Jump to content

Spørsmål angående bruktbåt

torik

Recommended Posts

:smiley:

Artig at du søker etter Saga-båter. Noe av det beste norske! Om priser finner du kanskje noe på www.finn.no og lager deg et avansert søk. Vår erfaring er at det er store variasjoner på prisene når båtene kommer litt opp i årene. Noen har oppgradert/fornyet mye av utstyret, motorer er skiftet til større/nyere osv. Du kan også finne mye interessant om Saga båter på :http://groups.msn.com/saga27

klubb for Saga 27 eiere med sete i Danmark, hyggelige medlemmer fra Norden og Europa. Anbefales! Bli gjerne medlem der!

mvh

JanS m/y Gygra

Old fishermen never die - they only smell that way!

Hei.

Har sjølv gått til innkjøp av ein Saga 27 1986 mod. med ein 55 hp turbolada yanmarmotor. Prisen varierer veldig frå rundt 200.000 - 350 000.  Eg kjenner ein som har ein 1975 Saga 27 som skal selge den for ca 150.000,- Den har ein rundt 50 hk perkinsmotor.

Saga 27 er noko av det flottaste i plastbåt som er laga i Norge.  Det syner salstala (ca 5000).  Eg fann min båt på finn.no.

Så ver velkomen i klubben.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...