MagnarA Startet 27.August.2007 Link til dette innlegget Startet 27.August.2007 (redigert) Jeg har en gammel Robertson autopilot fra 1984 som ikke er helt pålitelig. Båten svinger fra side til side og klarer ikke å holde stø kurs. I tillegg har er "sorte boksen" med brytere skadet pga en vannlekkasje. Den har et spritkompass og ikke fluxgate. Lurer på om noen vet om jeg kan beholde drivenheten til min hydrauliske styring og bare bytte ut elektronikken? Bør vel kanskje bytte ut kompasset også? Jeg har en Nauticat 33 motorseiler. På forhånd takk for svar. Redigert 27.August.2007 av Magnar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Det bør gå bra. Antar du har reverserende pumpe. Det er bedre med reverserende pumpe da denne kan styres trinnløst i motsetning til konstantgående som kjører full hastighet på roret uansett. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hulda Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Hulda har forsket i akkurat den biten der. Jeg har en Robertson HLD2000L som er OK. Denne drivenheten skal kjøres fra kompass og elektronikk tilhørende Raymarine. Jeg har sjekket dette både hos Robertson og Belanor, som begge gir 'grønt lys'. Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 28.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Takk for responsen. Det var det jeg trengte å få bekreftet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.