froesak Startet 28.August.2007 Link til dette innlegget Startet 28.August.2007 Båten min blir brukt fra 1 mai og til jul hvis været tilsier det. Er det nødvendig med noen form for konservering på motor da (utenbords) når den bare står i 4 mnd eller er det nok og bare bytte olje på undervannshuset og koble fra bensinslangen og kjøre den tom. Har brukt og skiftet olje på motoren om våren før jeg skal ta den i bruk igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Skift olje om høsten og kjør den i ferskvann. Smør bevegelige deler, så er du i mål. Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 28.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Skift olje om høsten og kjør den i ferskvann. Smør bevegelige deler, så er du i mål. Bruker den kun i ferskvann. Bør olje både på motor og undervanshus byttes på høsten? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Bruker den kun i ferskvann. Bør olje både på motor og undervanshus byttes på høsten? Ja Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 28.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Kan det lønne seg og dusje ett tynt lag 5-56 over hele motoren under dekslet også? Den står i garage men kaldt under lagring. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Selv bruker jeg 6-66 over alt under dekslet høst og vår. Utvendig vasker jeg godt, polerer og vokser. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.