OT-flyktning Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 hej Norge er der nogen der ved hvad det koster at få kørt med bil en båd ned til eksemplvis fra Nordland - Laukvik - jeg er helt vild med Mørebas 9400 med akter kabin den vejer cirka 2t. Velkommen til båtplassen! Kanskje du finner noe her i emneoversikten Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 27.November.2004 Link til dette innlegget Svart 27.November.2004 Disse har bra priser http://www.stjordal-sjotransport.no/ . Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Sjekk med de som frakter fiskefor med båt fra sør til nord, båten kan fraktes på returen som dekkslast. Det er gjerne etterspørsel etter last sydover. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
ard Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 hej takker for de gode svar ard Sitér dette innlegget Link to post
`Laffen Svart 20.August.2005 Link til dette innlegget Svart 20.August.2005 Er den noen bergens "skippere" der ute som kan gi meg en anbefaling på ett firma eller lignende som kan transportere ei 24' snekke 3 mil over land? Begynner å bli sugen på å starte restaureringen av båten... men må jo få den opp av sjøen og til egnet sted først... Stedet er bergen (hvis det var noen tvil om det) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 21.August.2005 Link til dette innlegget Svart 21.August.2005 Jeg brukte Royal, om båten din er smalere enn 2,5 meter kan du vel kjøpe deg en henger. Alltid en kompis med stor bil som kan dra den skulle jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
`Laffen Svart 21.August.2005 Link til dette innlegget Svart 21.August.2005 Jeg brukte Royal, om båten din er smalere enn 2,5 meter kan du vel kjøpe deg en henger. Alltid en kompis med stor bil som kan dra den skulle jeg tro <{POST_SNAPBACK}> Hvor mye måtte du ut med for transporten? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 21.August.2005 Link til dette innlegget Svart 21.August.2005 (redigert) Hvor mye måtte du ut med for transporten? <{POST_SNAPBACK}> Har ikke fått regningen enda, men din blir nok uansett billigere, går vel på en vanlig lastebil? Jeg ble nødt til å bruke semi. Trenger du en med kran er det dyrere enn uten kran. Redigert 21.August.2005 av Bayliner 3258 1996 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
J.Furu Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Hei Jeg lurer på om noen kan gi meg tips om hvem som kan frakte en 20" båt på lastebil i Drammensområdet. Hvis noen har erfaring fra løft og frakt av båt i Drammens området, så gi meg noen råd Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Uten å kunne gi tips om Drammens området så en sjekk på www.gulesider.no vil du garantert finne treff. 20 fots båt kan de fleste kranbiler med litt størrelse løfte så det ordner du nok greit. Det kan være store prisforskjeller så sjekk med flere Sitér dette innlegget Link to post
eleb Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Hei. Vet ikke om du har fått tak i transport nå, men tenkte jeg kunne svare deg uansett. Vi har fått hjelp av Anders Olsen, tlf. 905 09966 til å hente snekka vår som er 24 fot. Han hentet den i Østfold og brakte den til Nøtterøy for oss. Tror han i utgangspunktet holder til i Tønsberg-/Sandefjord-området men det er jo ikke så langt fra Drammen. Han var veldig hyggelig og gjorde en fin og rask jobb. Vi skal også bruke han for å flytte snekka til vinterlagringsplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.