Framtia Startet 29.August.2007 Link til dette innlegget Startet 29.August.2007 For å sikre lang sesong ønsker jeg å ha båten ute i vinter. Det er usikkert om min båthavn vil tilby vinterplasser, så derfor ønsker jeg tips om ulike alternativer. Fortrinnsvis et område godt beskyttet for vær og vind, gjerne uten for mye skitt og selvfølgelig med gode brygger. Pris er også del i vurderingen. Område Son til Oslo. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
oddgeir Svart 29.August.2007 Link til dette innlegget Svart 29.August.2007 (redigert) Kavringen på Nesodden har god plass om vinteren, siden ca halvparten av de som ligger der flyttes på land om høsten. Jeg ligger ute hver vinter, og det er problemfritt, siden vi har tilgang til strøm. Redigert 29.August.2007 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
avmønstret5 Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 og det er problemfritt, siden vi har tilgang til strøm. ------------------------------------------------------------------------------ Tar du noen egne forholdsregler med hensyn til is - jeg ,tenker på ventiler/skroggjennomganger, snø o.l.? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 Du kan forsøke på Padda. Det hender at de har ledige plassr i boblehavna om vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 I Frognerkilen er det somregel god plass i boblehavnene. Har ikke vært fullt de to siste vintrene. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.