Ask Startet 30.August.2007 Del på Facebook Startet 30.August.2007 Hei Ein av mine Yanmar 2GM20F (ferskvasskjølt) lek olja. Dette særleg ved høgt turtal og låg belastning. Dvs. motorsegling. Sist vinter skifta eg pakningen rundt akslingen til reimskjevene, men det var ikkje her det lak. Er det einkvan med liknande erfaringar og tips til kor lekkasjen truleg er? Eg vurderer å ta ut heile motoren og skifta alt av pakningar, men det er ikkje noko eg har svært lyst til. Motoren er frå 1995, og gått nesten 6000 timar. Den startar fint og går fint. Takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Bare hjelper deg og løfter denne litt MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
arkmarin Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Kan lekkasjen være på akslingen mot svinghjulet? (Jeg har skiftet zimmerringen.) Jeg plages med at min motor har en liten lekkasje i tetningen mellom dieselmatepumpe og motorblokka. Har prøvd å skifte pakning, uten at det hjalp nevneverdig. Vanligvis er det lite lekkasjer på Yanmar. Jeg har 3GM30GF. Jeg syns at motoren din har gått langt. Min er fra 1987 og har gått ca 3.500 timer, og har utseilt distanse på over 30.000 nm. Jeg syns jeg har brukt båten mye, men det er tydlig at andre bruker båten sin mye mer enn meg. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Ask Svart 31.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2007 Hei Takk for svar. Motoren har innebygd svinghjul i akterkant. Dvs. mot segglbåtdrevet. Eg hadde desse frå kvarandre for to år sidan. Dette pga. skifte av membranar på dreva. Det var ikkje teikn til oljelekkasjar her. Det virkar som lekkasjen er under motoren. Har du nokre tankar om kor mange timar ein kan rekna med at slike motorar går? Korleis ser dieselmatepumpa ut? Er det råd å skifta pakningen du nemner utan å ta ut motoren? (Eg har relativt god tilkomst.) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Forstår det slik at du ikke har sett helt nøyaktig hvor det lekker? Har du sjekket rundt røret der peilepinnen står..... har den eget avtappingsrør for olje? Sjekket evt. der? Ofte så kan oljen renne litt hvis den har flater tilgegelig, å tørke godt reint rundt motoren er ofte en grei start for å feilsøke... Når den så er helt rein er det å fyre opp mens du setter deg ned med jernklumpen med hørselvern på plass. Ha en liten hvit fille og stryk den rundt der du har mistanke det lekker.... Stryk og kikk, til du får olje på fillen. Så er det lykt og lampe og finmyse om det helt nøyaktige lekkasjepunktet kan finnes.... Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 31.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2007 Takk. Eg veit ikkje nøyaktig kor det lek. Motoren har mista olja fullstendig tre ganger. Til vanleg så lek den litt. Motoren har ikkje tappeplugg under. Botnpanna har kjøleribber, så det er vanskeleg å både tørka den og sjå om det lek der. Eg mistenker at det kan vera i framkant under motoren. Kan det verkeleg tenkast at det lek frå holet der peilepinnen går ned? Ask Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Hei! Det kan også lekke i bunnpannepakningen,sjekka der?Det viktigste når det gjelder å lokalisere lekkasjer er å gjøre rent og begynne fra toppen ofte lekker det andre plasser enn du tror Simarli Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.