Smiley Startet 30.August.2007 Link til dette innlegget Startet 30.August.2007 Bare lurer på hvor mange bolter det er vanlig å feste mellomstore til store påhengere med. Tenker litt på styrke i forhold til tretthetsbrudd i boltene osv. Selv har jeg en 90 hk festet med 6 stk. 12mm syrefaste bolter. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Leidulf Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 På min 90hk har eg 4 stk 12mm bolter, har holdt i mange år. Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
Smiley Svart 30.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 Høres bra ut. Har nemlig behov for å forsøke å heve motoren litt på braketten. I og med at braketten har en 16mm bakplate er det greit å slipp unna med å bore og gjenge 2 nye hull fremfor 4! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
ivar Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 Det vanlige er 4 bolter. Har ikke hørt om noen som har opplevd bolter som ryker, tror nok heller akterspeilet gir seg først. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.