simarli Startet 1.September.2007 Link til dette innlegget Startet 1.September.2007 Hei! Kom over en princess 32 og lurer på om noen vet noe om denne båttypen.Det er en 79 modell så den er jo gammel,men jeg innbiller meg at det kanskje er mye båt for pengene. simarli. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 P32 .. over 2000 produsert mellom 69 og 80 .... enkle og dobble installasjoner, opp til 2 x 140 bensin origiginalt, som gav 25 knop +. Godt vedlikeholdt kan den representere god verdi, men dårlig kan bli pengesluk. Sjekk maskinen (e), og hold deg vekke fra MD32 maskinen. Vinduene lekker på disse etter noen år, så sjekk rundt dem på innsiden. Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
o.b.lix Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 stor og tung båt, god i sjøen, tung i hekken. Bør ha minst 250 gamp eller 2x130 for å kunne få den i plan med fulle tanker... Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Her er en 33 foter til salgs. Den kom vel for salg idag. Er det den typen du er på jakt etter? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Teerex Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 (redigert) nei det er nok en slik http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=3&tot=22 eller en slik http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=2&tot=22 Kan ikke si jeg er overbegeistret for designen, men sikkert en grei båt allikevel Men den er noe smal i forhold til lengden da. Redigert 2.September.2007 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
simarli Svart 2.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Hei! Viser seg at båten jeg var intressert i er solgt.Noen fjerner ikke annonsene etter at de har solgt. :nono: Det er ikke bra og bortkastet tid for kjøper,men det ordner seg vel med en annen båt.Tusen takk for info! Simarli Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 19.September.2007 Link til dette innlegget Svart 19.September.2007 Hei Jeg har en slik båt og kan vel bekrefte en del av det som er sakt her Litt bak tung og lekkasjer fra vinduer. disse er av skyve typen og har nok lett for å lekke etter en stund. Når det er sakt er dette en bunnsolid båt som tåler mye sjø, selv kjøpte jeg en utgave med md 32 motorer dette var ikke lurt dårlig tilsand på motorer og dyre og vanskelig tilgjengelige deler . Nu går allt så meget bedre som en kjent politiker sa har nå byttet begge maskinene ut med 2 x 41a med 290 dp drev dette gir jo som kjent 2x200 hk dette gjør båten til en rimelig kjapp ekvipasje . Har iallefall fått en høyst respektabel fart med 25-26k mars og en topp fart på 32k målt med gps. Har pusset opp så og si allt med båten og kjenner disse båtene meget godt skulle du ha yttligere spørsmål så er det bare å sende en im eller en mail så skal jeg prøve å svare så godt det lar seg gjøre. Etter min mening kan dette være et godt kjøp men det bør være nyere motorer i båten. SES_ 71 Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 19.September.2007 Link til dette innlegget Svart 19.September.2007 Orginalbrosjyren ligger på siden til INA MARIN Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Hva slags drivstofforbruk får en slik båt med 2x200 hk diesel ved deplasemangsfart og marsjfart? Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.