edo Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Fin tråd Har kjøpt en Scand 360 i høst, har ikke prøvd den i båtplassen som er 3,5m. tidliger hadde jeg en baltic på samme plassen så jeg tror det går dersom jeg legger den med hekken inn. Noen andre som har samme båt liggende på samme båtplass?? Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Blue_Dragon Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Virker veldig trangt. Ofte er lengden på utriggere også et problem, selv om du bakker inn. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Fin tråd Har kjøpt en Scand 360 i høst, har ikke prøvd den i båtplassen som er 3,5m. tidliger hadde jeg en baltic på samme plassen så jeg tror det går dersom jeg legger den med hekken inn. Noen andre som har samme båt liggende på samme båtplass?? Fant bilder av samme båten på Finn, sendte mail til selge om bredde på båtplassen menn han svarte ikke, men jeg tipper at det er en 3,5m bredde. I min båthav (Arendal kommune) er den neste bredde på båtplassen 5m, i tillegg er det lang venteliste på disse plassene. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.