kristian Startet 2.September.2007 Link til dette innlegget Startet 2.September.2007 I år skal jeg lagre båten innendørs, og lurer på om dere som pleier å lagre innendørs tar ut alle puter i båten? Eller er det bortkastet tid å dra de ut og inn igjen til våren? Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Pass på at det er god lufting i båten,da kan putene bare være Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 2.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Er det nok å åpne 4 små vinduer i kabinen, eller bør døra til kabinen også stå oppe? Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 (redigert) Pleier å ta ut putene selv om båten lagres innendørs. Tar også inn kalesja. Har opplevd at det ellers kan bli antydning til jordslag i løpet av vinterlagringen. P.S. Står i kald hall. Redigert 2.September.2007 av Andy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Kommer an på om du har lagring i kald hall eller oppvarmet hall. I kald hall ville jeg tatt ut putene. I varm hall rekker det med normal lufting og godt med tørrballer rundt om i båten. Jeg ville ikke satt opp vinduer etc - har erfart at det i løpet av vinteren blir mye støv på utsiden av båten når den står i hall, og det støvet vil jeg ikke ha inn i båten. Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 3.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Den skal stå i oppvarmet hall. Tar ut det i cockpiten, og lar det ligge i kabinen. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.