ovelaur Startet 3.September.2007 Link til dette innlegget Startet 3.September.2007 Er dette noe båt? Noen som har erfaring med hvordan disse er teknisk og hvilke sjøegenskaper man kan forvente seg? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Den er for kort tid siden prøvekjørt av Båtmagasinet; KvantesprangetDet sto om fremtiden. For Skilsø Båtbyggeri satt fast i tradisjoner, og produktet hang igjen i fortiden. Så tok de et sjumilssteg og lagde den mest gjennomarbeidete bobåten vi har sett på lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Flott båt synes jeg, men den koster. Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 fantastisk flott båt, men at den skal være så dyr i forhold til konkurrerende utlendinger er meg en gåte. Funksjonelt er den trang. På flybridgen er targabøylen for lav. Den kommer i konflikt med solplassen. Men du verden. Du ser at dette er et bra produkt. Men prisen, den prisen. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
regina_nei_takk Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 ....men det er vel ingen stor "nyhet", eller....? Har denne noe som feks ikke Viksund har ? Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Synes den var litt "kald" inni, burde kanskje hatt varmere farger for å bryte opp det hvite og grå. Ellers synes jeg båten var fin. Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Etter min mening en av de peneste Norske flybrigebåter som er laget, og uten tvil den peneste i sin størrelse. Med 2x D6 og mye utstyr er det ikke rart det koster... Etter hva jeg skjønner er de utsolgt for neste år, hyggelig at det går bra for lille Skilsø! Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 (redigert) ja, det kommer mye "godt" fra Sørlandet....hehe Pris: 2.788.000 men vet ikke om det er med 1xVP D6-350 eller med 2xVP D6-350. Bjørkeinnredning og sentralstøvsuger.....yes, yes !!! Redigert 4.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 Også testet i Vi Menn Båt som er i handelen nå. Veldig bra omtale. Var ombord under messa på Lillestrøm - synes dette er en lekker båt. Likte godt den lyse innredningen. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Blue_Dragon Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 Det lå en på Finn tidligere til 3.3 mill med 2xD6 Må nok regne med 3 mill + for en båt som kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
ovelaur Svart 5.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Det lå en på Finn tidligere til 3.3 mill med 2xD6 Må nok regne med 3 mill + for en båt som kan brukes. Det passer igrunn vanvittig dårlig med dagens rentenivå Det var kjekkere å kjøpe ny båt når renta var 3,5% Messejenta har forelsket seg i Fjord 40 Cruiser. Og den er jammen sant ikke gratis den heller Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.