andraves Startet 3.September.2007 Link til dette innlegget Startet 3.September.2007 Jeg skal ha et nytt ekkolodd til båten min. Ettersom jeg er en aktiv dykker ønsker jeg et godt ekkolodd som skal hjelpe meg med å finne vrak, gode dykkerplasser osv. Er det noen som har erfaring med Matrix 47x 3D? Virker det så bra som reklamen lover? Vil jeg se vrak på det? Er det verdt de ekstra pengene sammenlignet med et ordinært ekkolodd? mvh AR Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 (redigert) Til fisking er 3D loddene til Humminbir å anse som leketøy, til ditt bruk vil det nok ha noe verdi. Har du råd bør du kjøpe en av de sidescannende utgavene i 700 serien. Disse har jeg sett omtalt på flere forum som helt rå til å kartlegge bunn på mindre til midlere dyp. Redigert 5.September.2007 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.