Astor Startet 3.September.2007 Link til dette innlegget Startet 3.September.2007 "Guttongen" skal ha frakt til en båt han har kjøpt. En Monterey, daycruiser, som nå står i Narvik på henger. Skal fraktes til et sted langs kysten på hitsiden av Lindesnes. Båten er 31 for og under 3 meter bred. Hvem kan frakte slikt så langt oppe i fra? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hasla 26 Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Jerne banen igjennom sverige mulig løsning.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Astor Svart 3.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Hvis ikke får vel jeg ta med rem og kjøre båten hjem sjøveien. Toppfart 50 knop. (bensin) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
avsluttet Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Kanskje dere kan frakte/frese den til Harstad, hvor det er flere muligheter for transport på lastebåt. det blir fin tur det, gjennom tjeldsundet. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 PS, om det ikke er midt i jakta kan jeg stille som mannskap med c-mapbrikke Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Legger fram dette til guttongen så får han ta avgjørelsen. Hvor langt er det fra Narvik til Harstad? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
avsluttet Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 (redigert) jeg ser det er ca 70 nm. PS Harstad marina har en del transport av egne båter, det er mulig de kan gi tips om transport. http://www.harstadmarina.no/ Redigert 3.September.2007 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
volvo r-sport Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 Hei. Har du hørt med Norlines... Jeg jobbet tidligere ved deres terminal i Kristiansand og da kom der mye båter/biler fra nord-norge som dekkslast på deres båter... De har veldig mange annløp langs kysten... Så på nettsia deres at de hadde avd. i Narvik. Sitér dette innlegget Bas i Greipstad Skru & Sladd. Medlem av: Dregg er ballast ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.