Geir Startet 3.September.2007 Link til dette innlegget Startet 3.September.2007 (redigert) I utgangspunktet hadde jeg fått leid en båtplass i Oslo fra begynnelsen av september og ut sesongen, men det ser ut til at det skjærer seg. Er det noen som allerede har tatt opp båten sin som kan leie ut plassen sin? (Oslo, Bærum, Asker, Bunnefjorden, eller lignede) Trenger en 3 meters plass, men trenger ikke strøm/vann. Alternativt noen som kjenner noen, som kjenner noen......... Geir Redigert 3.September.2007 av Geir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10961561 http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10784220 Ellers kan det også være en ide å ringe de som skal selge plass, kanskje de vil tjene noen ekstrakroner på de siste ukene av sommersesongen.. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Heia, Jaja, høsten kom, jeg solgte båten, og hadde ledig båtplass resten av sesongen. Den ble utlånt til Geir, på ubestemt tid da jeg ikke hadde planer om å kjøpe noe mer før til våren. Men, båt ble det visst lell.... SÅ; Er det noen som kan hjelpe oss med en båtplass ? Jeg har lånt ut min plass til Geir, så den saken er klar, og skulle gjerne fått låne/leie en liten 3 meter eller lignende for min "nye" Draco 1800 TS. Forøvrig ingen krise, da jeg har henger til båten. Noen som kan hjelpe ? Hilsen Are Sitér dette innlegget Link to post
Sandvik(a) Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Dette må vi vel kunne løse. Har en tom 3 m. v / Sætre. Vil ikke drive med frem leie, men dukker det ikke opp noe bedre, send meg en IM. Min kan dere låne mot å følge regler i havna. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 Dette ordnet seg veldig greit, inntil videre Hilsen Are Sitér dette innlegget Link to post
Risørflekken Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 Selv disponerer jeg en 3,5m på Gyssestad (Bærum). Båten er imidlertid på land for bytte av motor så plassen må gjerne disponeres for en symbolsk sum... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.