Hydrox Svart 5.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 håper hydrox er med på disse spøkene , ellers har vi ødelagt tråden hans :-).... Neida, tråden er overhode ikke ødelagt. Jeg har fått veldig mange gode forklaringer, nok et tegn på at vi stiller opp for hverandre på båtplassen og hjelper hverandre i gode og vonde dager. Jeg har ved største forsiktighet flyttet krypet i fra min båt og bort på en Bavaria som ligger noen båser bortenfor.... Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Nei ikke lett å se, men det ser ut som det har dradd hatten godt ned over hodet og er ikke motagelig for nye impulser. Opphengt i de gamle gode dager - en sånn alt var bedre før. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Er ikke dette en "blåbærfis?" Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
CB. Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 fantasien deres løper løpsk.. de lærde ser jo at dette er en helt vanlig bredskuldret flatlus. ps vannvittig aggresiv denne krabaten du har i bunn av avataren din kosmix. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hydrox Svart 5.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 det ser ut som det har dradd hatten godt ned over hodet og er ikke motagelig for nye impulser. Vel, her tror jeg du tar feil. Arten er kjennt for å foretrekke eik og er regnet for å være et skadedyr. Som det fremgår av bildet er ikke lenger eik et edelt nok åte for arten, den har gått over til et rustfritt kosthold... Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
hifo Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 aggressiv den der, Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
rogeri Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Jeg har ved største forsiktighet flyttet krypet i fra min båt og bort på en Bavaria som ligger noen båser bortenfor.... Nåja, der blir han nu snar!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 fantasien deres løper løpsk.. de lærde ser jo at dette er en helt vanlig bredskuldret flatlus. ps vannvittig aggresiv denne krabaten du har i bunn av avataren din kosmix. Ja den satt jo på en pul - lert Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Hvem var det som hadde en animert flue i avataren sin? Skulle gjerne hatt den. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Tja.... hvis ingen melder seg her, så har jeg den lagret. Vet ikke om den kan sendes på IM, men kan iallefall sende den på e-post, hvis du er interessert. Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Hvem var det som hadde en animert flue i avataren sin? Skulle gjerne hatt den.Jeg, f.eks. Egenhendig stjålet fra 650CC eller hva han heter nå... Høyreklikk på den og velg "Lagre bilde..." Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Jawik Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Ja den fluen til SveinHa har jeg forsøkt å kverke flere ganger, men uten å lykkes. Den har en tendens til å stikke unna fluefangern Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Broliden Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Det är alltid lika roligt att läsa norgehistorier!! Nu förstår jag hur de uppkommer!!!! :lol: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.