Flybridge Startet 6.September.2007 Link til dette innlegget Startet 6.September.2007 Hei båtvenner. For første gang etter at jeg ble båt-eier skal jeg til Bergen i forb. med jobb. Er booket på hotell som ligger i Torgalmenningen (midt i hjerte av Bergen, som hotellet skriver i reklamen). Da hadde jeg tenkt å få tid til å gå innom noen "duppedings"-butikker. Om butikken blir rik på meg vet jeg ikke på nåværende tidspunkt, men jeg har iallefall tenkt å gå rundt mellom hyllene å bli "litt" våt i øynene. Så til hovedpoenget: Er det noen av dere som kan fortelle om adresser til slike butikker i nærheten av der jeg skal bo. Seminarer bruker som regel ikke å være så givende, så noen timer med shopping hadde gjort seg. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
gimi Svart 6.September.2007 Link til dette innlegget Svart 6.September.2007 Følg vågen utover mot Nordnes og du finner et par butikker...... Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 6.September.2007 Link til dette innlegget Svart 6.September.2007 Utenfor sentrum Maritim Marinesenteret i Sandviken Her er en i sentrum. Hundre meter videre og ut på kaien finner du en til.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ruby Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Heisann. Kan absolutt anbefale Gillow & Telle, som forrige tipser linket til. Veldig kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening, og utvalget av "godsaker" til båt er upåklagelig... Et sted jeg stadig vender tilbake til, det er jo utrolig hvor mye man "trenger" til båt... ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Helt enig med Ruby, og har samme erfaring med Marine Senteret som 880 har linket til. I dette området ligger flere butikker. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Flybridge Svart 7.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Da takker jeg for opplysningene. Har allerede printet ut en del fra disse svarene. Kart-ruter etc. Det blir ikke mye seminar på denne gutten nei. Takk igjen - Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Ask Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Hei Skal du ha eitkvart av tau (unntatt løpande rigg til seglbåt) og/eller fiskeutstyr så er Norsk Fletteri på Nordås svært bra. Deil held til på Nordås, mellom Bergen sentrum og Flesland. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Hei. Carl Faanessen er i strandgaten. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Hundre meter videre og ut på kaien finner du en til.. Det er Marine & Industrisalg AS. Absolutt å anbefala, - og som regel litt billegare enn naboen Gillow & Telle (Watski). Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.