Jump to content

Båt m/ FB til ca 1,2 mill?

Alfa Romeo

Recommended Posts

Takker og bukker for gratulasjonene. Vil gjerne at båten skal bli "nesten som ny" og har allerede mailet Huseklepp vedr. nye kalesjer akter og på FB, samt nytt trekk til førerstolen. Prisene på dette var helt OK, men så har jeg erfaring med Nimbus på delepriser da...... Av annet utstyr trenger jeg ny gummibåt og snapdavitere, samt kartbrikke til kartplotteren som er en Simrad med 10 tommers skjerm og Sunview. Trenger egentlig bare kart fra Lindesnes til og med Vest-Sverige. Er det slik at det er ulike kartbrikker til disse Simradene? Tittet litt i plottertråd, men den var så lang....

• 8 år senere...

Jeg kjøpte denne i august, thomasd. Ser dette er en gammel tråd. Den er nok en del trangere enn den strøkne Phantomen til Dykker, men det er noe en må kunne leve med om man kun ønsker enkel motorinstallasjon. Jeg visste godt hva Riviera 925 var før jeg handlet, så valget var tatt før eksemplaret kom på Finn. Dette er en 2001, med betydelige oppgraderinger. Valget ble enkelt da det satt en 2010-modell Yanmar 6LPA-STP2 gått 500 timer i den. Thruster foran og bak, autopilot, Mase 2,6kw dieselaggregat og det lange skroget.

Dette var min drømmebåt før jeg kjøpte, og jeg har ikke angret en dag på valget.

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...