Snekke Startet 8.September.2007 Del på Facebook Startet 8.September.2007 Hei er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut av hva Ft.Lbs og In.Lbs blir i NM.Har en gammel Mercury 500 fra ca 1976 som jeg holder på og sysler med,men fikk problemer siden jeg ikke finner noen tabeller fra ovenstående til NM så da håper jeg att det er noen som kan hjelpe meg på det punktet. Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Mercury 500 1976.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 (redigert) https://baatplassen.no/i/memberpages.pl?sho...ter/moment.html og velkommen hit Redigert 8.September.2007 av mitsu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snekke Svart 8.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2007 Hei Vet om den linken Men ble ikke noe klokere av den siden Ft.Lbs og In.Lbs ikke står der og har allerede tatt knekken på 2 bolter pga. feil momment Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 HeiVet om den linken Men ble ikke noe klokere av den siden Ft.Lbs og In.Lbs ikke står der og har allerede tatt knekken på 2 bolter pga. feil momment Begge står der, har bare en litt annen betegnelser, litt rar oversettelse.. Ft.Lbs = foot pound = pound fot In.Lbs = inch pounds = pund tommer Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
gammabusa Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 1 Pound-force foot (lbf.feet) = 1,35582 Nm 1 Pound-force inch (lbf.in) = 0,1129848 Nm Sitér dette innlegget Link to post
Snekke Svart 9.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2007 Hei Takk for svar til dere alle. Da er det bare å hive seg igang å få den satt sammen så den er forhåpentligvis ferdig til neste år. En ting har jeg lært og det er att jeg aldri mer kommer til å skru på gamle påhengsmotorer. Det ble jævlig dyrt Mvh Sten R Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 9.September.2007 Del på Facebook Svart 9.September.2007 Har du sjekket mobilen. Noen mobiler har tabellene liggende lagret. Ole Petter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.