eysteind Svart 22.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2007 Har selv king starbord og er veldig fornøyd med dette. Vedlikeholdsfritt, ingen behandlig og gjør pentryet litt lysere... Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 23.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2007 Laget meg ny benkeplate i teak 15mm heltre gulvbord som jeg skrudde og limte på finerplate. Ser bra ut enda i hvertfall(2-3år). Kjøpte teak her:http://www.teakspesialisten.no/default.asp?mkat=53 Synes det var rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
o-hjelen Svart 23.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2007 (redigert) jeg brukt i baderomspanel fra Fibo-Trespo 10.2mm tykkelse med laminat se web side det brukt 1plate til benkeplate (2400x930mm) Redigert 23.Januar.2007 av o-hjelen (see edit history) Sitér dette innlegget 77mod HANSVIK 14FOT 82mod Hortensnekka HB 620 83mod SUMMER FAMILY 27 FORD 2715 86mod PRINCESS DS 30 VOLVO PENTA 41 Link to post
Pondus 32 Svart 24.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2007 Stikk innom en kjøkkenbutikk Ikea eller Maxbo ol. Det finnes et utall ulike plater, tykkelser, materialer, fargen og mønster. Priser fra nesten gratis til det du er villig til å betale. Ikea har billige heltreplater men disse er ubehandlet. Disse kan oljes med litt tilsatt farge eller lakkes. Til og med flis er mulig å bruke. Hva med en hel stenplate. Dersom du bruker flis, husk å impregnere fugene for hygienens skyld. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 24.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2007 Ikea har begynt å selge acrylbenkeplater til kjøkken. Minner litt om Corian i overflaten. De er langt fra gratis, men kan sikkert være brukbare om man vil ha en vedlikeholdsfri løsning med f.eks underlimt vask. Platene er ca 8-10mm tykke, men limt på en sponkjerne. Den siste kan man sikkert sløyfe ved bestilling. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 25.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2007 Støtter O-hjelen baderomsplate er topp å bruke, har selv brukt det i en båt jeg hadde. Er også norske båtfabrikanter som bruker det. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 25.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2007 Kum og kraner kjøpes på IKEA.mvh giver Hei Etterhvert ble også benkeplaten kjøpt hos IKEA. Funket greitt til nå. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
bredekaede Svart 18.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2010 Hei Etterhvert ble også benkeplaten kjøpt hos IKEA. Funket greitt til nå. mvh giver har du bilder av ikeabenkeplaten? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2010 Granitt er kanskje : Pjolter Eller Marmor er kjempefornøyd. https://baatplassen.no/i/index.php/topic/47608-hjelp-til-aa-lage-skyveskapdoerer/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.