ÅtteGlass Startet 9.September.2007 Link til dette innlegget Startet 9.September.2007 Jeg skal skifte ut noen låsearmer på to dekksluker, men kan ikke se at produsentnavnet står på lukene. Det står et delenummer: 9495. Låsearmene er merket med en fugl med utspente vinger. Noen som kjenner igjen varemerket? Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Mini Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 På hva slagd båt er denne luken montert? Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 9.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 På en Baltic 52. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Windy37GM Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 (redigert) Denne kanskje?: Luke hos Flak Jeg tror ikke det er Gerbo, kan det være denne: Luke hos Maritim Joda310 Redigert 9.September.2007 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
ÅtteGlass Svart 9.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 Luken er i aluminium og det er ikke Gebo. Den er antagelig fra 1994 da båten ble laget. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
avmønstret5 Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Merket (en måke) er fra en tidligere fransk produsent som jeg ikke husker navnet på i farten. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Merkelig dette her pettersand. Tankene mine svever mot andre siden av Blåmyra de. Kan bare ikke få det ut ... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Har du ringt Scand Boats? Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
ulysses Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Merket (en måke) er fra en tidligere fransk produsent som jeg ikke husker navnet på i farten. Er det kanskje Goïot du tenker på? Det var det som slo meg. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Riktig - var på nesten alt utstyr på franske båter fra 80-tallet. Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 På en Baltic 52. Snakker vi Sparkman & Stephens? Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 12.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2007 Er det kanskje Goïot du tenker på? Det var det som slo meg. Takker og bukker; Goïot var riktig. Fant nettopp nettsiden deres. Ser at de har modernisert måken litt. Snakker vi Sparkman & Stephens? Ja. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
ulysses Svart 12.September.2007 Link til dette innlegget Svart 12.September.2007 Flott båt :-) Jeg har tidligere bestilt noen Goïot-deler gjennom Swang. Regner med at de kan hjelpe deg om ikke du finner et annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.