Sigurd Startet 20.November.2002 Link til dette innlegget Startet 20.November.2002 Hei! Tenkte jeg skulle bytte ut "campingvogn luka" over byssa med skylight i teak og glass i vinter. Er det noen som innehar bilder eller tegninger av noe sånt? Jeg skulle selvfølgelig tatt meg en runde i havnene før kulda kom for å få ideer, men nå er det aller meste dekt av presenninger. Luka er ca 40x40cm. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
Per Arve Svart 20.November.2002 Link til dette innlegget Svart 20.November.2002 Det er et "skøyte" skylight til salgs på nettet. Var det på finn.no? Eller Qxl? Jeg så det for et par dager siden. Hvis du kan bruke noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlending Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 Siden du skal bruke treverk hadde det kanskje vært en mulighet å kikke i trebåtbøker? JEg har selv en bok som heter Trebåten og der TROR jeg det stod tegninger av luker, skylight og slikt. Hva med å prøve båtavdelingen på biblioteket og kikke etter skisser og slikt der? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.