Elise Startet 10.September.2007 Del på Facebook Startet 10.September.2007 Vurderer i disse dager å kjøpe en Fairline Corniche 31. Er det noen på forumet som har erfaringer med denne. Kvalitet på båt, sjøegenskaper osv Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 10.September.2007 Del på Facebook Svart 10.September.2007 Vurderte selv en i sommer, men selv om båten var både pen og romslig var det for få faste sengeplasser. Vi er en fam. på fire og da er sengeplassen foran for lite. Prøvde aldri båten, men mener å ha hørt at de har gode sjøegenskaper. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Elise Svart 10.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2007 Vi ser også på det med sengeplasser, skulle ha vert fler. Har du funnet en fornuftig båt i denne sjangeren. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 10.September.2007 Del på Facebook Svart 10.September.2007 Jepp, en Viking 36. Det er ikke mange av den, maks en 4-5 stk. Angående den videre jakten ville jeg satset på feks. Flem eller feks. Sun33. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Sylvester Svart 10.September.2007 Del på Facebook Svart 10.September.2007 Vi ser også på det med sengeplasser, skulle ha vert fler. Har du funnet en fornuftig båt i denne sjangeren. Finn en Corniche uten dinnet, da får du 2 sengeplasser ekstra. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
olpi Svart 10.September.2007 Del på Facebook Svart 10.September.2007 Får kjøpe deg en Trawler du Elise.. Når man kommer opp i din alder så spiller ikke stor fart noen rolle vel Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 10.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2007 Takk for den........ Har sett litt på både Flem og Sun, men så var det prisen da. Jeg syntes jeg få litt mer båt for pengene i Fairline. Jeg lurær og lurær om dagen. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 10.September.2007 Del på Facebook Svart 10.September.2007 Noe for deg?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.