Jump to content

Kan dette bli vellykket ?

bliss X

Recommended Posts

:yesnod:

Nei dette kan ikke bli vellykket. Det er jo ofte slik at man har en eller to markedsledere som har 95% av markedet og så 100 som sloss om de siste 5% av markedet.

Det irriterer meg ofte at enkelte nettesteder fremstår som "de beste og mest utbredte" når sanneheten er det stikk motsatte.

Det er ofte slik at selv om markedslederen har et noe dårligere nettprodukt er han best nettopp pga utbredelsen.

Har kjøpt/solgt en god del båter det siste året, og synes www.finn.no er det absolutt beste mediet. Har inntrykk av at mange også er innom www.Autodb.no .

Ellers synes jeg www.batborsen.no er tungvint å søke på, da det ikke går å se annonsene etter innlagt dato.  :yesnod:

De aller fleste båtene på www.baatnett.no er det rimelig høy prisklasse på og ikke så interessant hvis man er på jakt etter noe billig.

Et godt tips til de som ser etter brukt og billig: se i aviser.  :yesnod:

:lol:

Nei dette kan ikke bli vellykket. Det er jo ofte slik at man har en eller to markedsledere som har 95% av markedet og så 100 som sloss om de siste 5% av markedet.

Det irriterer meg ofte at enkelte nettesteder fremstår som "de beste og mest utbredte" når sanneheten er det stikk motsatte.

Det er ofte slik at selv om markedslederen har et noe dårligere nettprodukt er han best nettopp pga utbredelsen.

Helt enig!!

mvh

Barsk II :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...