bliss X Startet 18.Januar.2004 Del på Facebook Startet 18.Januar.2004 Det finnes idag flere stor nettsteder for kjøp og salg av båt. Noen er gratis, mens andre må man betale for annonsering. Det har nå kommet til enda et tilskudd på http://www.rubrikksiden.no/baat/ Stappfull av reklame og kr 200 for å annonsere. Det ligger hel 9 båter i databasen der. Kan det virkelig være behov for flere slike nettsteder nå? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Nei ! Etter min mening finnes det kun en side for annonsering av båter i Norge; den heter Finn.no og er ganske dyr, men mye besøkt. Derfor gir den en uovertruffen "value for money". Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
enter4u Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 De skal få tøff konkurranse. Personlig bruker jeg www.finn.no og www.baatnett.no Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Nettopp. Derfor kan man virkelig lure på hva som skulle gjøre denne nye siden til noe spesielt . De må jo være flere år for sent ute. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Ser ut som en kopi av Finn.no, og trengs neppe. Tittet litt her etter ny MC tidligere i vinter, og utvalget både på MC og båt er mildt sagt syltynnt. Ville ikke satset pengene mine på denne tjenesten. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Birchwood 320 Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Bruker også finn.no.. Men ta en titt på autodb.no . Der er og litt båt.. Det var vel der eg fant min båt tilsalgs Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
bliss X Svart 18.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Autodb var ikke mye å skryte av. Der fant jeg ingenting av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Autodb var ikke mye å skryte av. Der fant jeg ingenting av interesse.Nei, det er nok FINN.NO og BAATNETT.NO som er tingen. Fortrinnsvis FINN da. Ellers er der jo Kupp.no og Zett.no og. Kjøpte forresten min forrige båt etter annonse i Kupp.no, men det er helst i sommerhalvåret der er noe å finne der. Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Tviler på det kan bli noe når det gjelder båt ihvertfall,fins jo plasser som er gratis som er mer utvalg på..men finn.no.er min favoritt Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Det er jo også båtbørsen, men der må man være medlem tror jeg, P Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
M/S Bastard Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 www.autodb.no og www.batborsen.no Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Nei dette kan ikke bli vellykket. Det er jo ofte slik at man har en eller to markedsledere som har 95% av markedet og så 100 som sloss om de siste 5% av markedet. Det irriterer meg ofte at enkelte nettesteder fremstår som "de beste og mest utbredte" når sanneheten er det stikk motsatte. Det er ofte slik at selv om markedslederen har et noe dårligere nettprodukt er han best nettopp pga utbredelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Har kjøpt/solgt en god del båter det siste året, og synes www.finn.no er det absolutt beste mediet. Har inntrykk av at mange også er innom www.Autodb.no . Ellers synes jeg www.batborsen.no er tungvint å søke på, da det ikke går å se annonsene etter innlagt dato. De aller fleste båtene på www.baatnett.no er det rimelig høy prisklasse på og ikke så interessant hvis man er på jakt etter noe billig. Et godt tips til de som ser etter brukt og billig: se i aviser. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Nei dette kan ikke bli vellykket. Det er jo ofte slik at man har en eller to markedsledere som har 95% av markedet og så 100 som sloss om de siste 5% av markedet. Det irriterer meg ofte at enkelte nettesteder fremstår som "de beste og mest utbredte" når sanneheten er det stikk motsatte. Det er ofte slik at selv om markedslederen har et noe dårligere nettprodukt er han best nettopp pga utbredelsen. Helt enig!! mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
aaa Svart 19.Januar.2004 Del på Facebook Svart 19.Januar.2004 Et lite "bevis" på at finn, zett og rubrikksiden er kopier av hverandre: Alle tre har mulighet for å søke etter båtmerke "Fenix Dinette" Sitér dette innlegget Link to post
Selby Svart 19.Januar.2004 Del på Facebook Svart 19.Januar.2004 Enig med Lasse, det må da snart være nok av steder for omsetting av bruktbåter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.