Anonym Startet 12.September.2007 Link til dette innlegget Startet 12.September.2007 (redigert) Hvordan får man søkt opp eieren av en VHF-konsesjon i dag? Linken på siden til Lars H funker ikke lenger. jeg har navnet på eieren, men vil ha navnet på båten.. Redigert 12.September.2007 av Anonym (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nab Svart 12.September.2007 Link til dette innlegget Svart 12.September.2007 Denne var det nærmeste jeg fant, men den krever at du har båtnavnet eller kalle-signalet : VHF Søk Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 13.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2007 Den samme som jeg fant, men den hjelper altså ikke. Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 13.September.2007 Link til dette innlegget Svart 13.September.2007 Jeg er rimelig sikker på at man kunne søke på navn på denne linken: http://www.sjoassistanse.com/vhfsok/ Men det var før det. Nå funker den ikke, og jeg finner ingen søkemulighet på Sjøassistanse overodet. mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
fernanda Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Er det noen som kan hjelpe med en link til å søke opp vhf konsesjonseiere. Skulle gjerne ha søkt opp mitt eget kallesignal...... Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
oddgeir Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 http://www.itu.int/cgi-bin/htsh/mars/ship_search.sh Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
fernanda Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Takk, der var det.... Sitter og skal melde meg på Ferder`n og da trenger jeg kallesignalet, men kunne ikke komme på det i farta. Takk for hjelpen! Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.