Hasla 26 Startet 12.September.2007 Link til dette innlegget Startet 12.September.2007 Hei det var en link for en stund siden her,hvor man så hvor skipene var i oslofjorden.Jeg har desverre mistet denne noen som har denne?Det var balonger som man kunne trykke på så kom navne på skipene og hvor de skulle osv.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Mouche Svart 13.September.2007 Link til dette innlegget Svart 13.September.2007 Ser at bladet Seilas har en oversikt med ref. til de enkelte områder, men av en eller annen grunn får jeg opp noe helt annet på Oslofjorden! http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=137412&cat=4916 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Teodor Svart 13.September.2007 Link til dette innlegget Svart 13.September.2007 ...... av en eller annen grunn får jeg opp noe helt annet på Oslofjorden! Under "Status" på siden som kommer opp står det: "....Haugesund og Oslokartene er tatt bort pga. kapasitetsproblemer." Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 13.September.2007 Link til dette innlegget Svart 13.September.2007 Der kan man se, øynene er det første man blir blind på! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.