Poseidon Startet 16.September.2007 Del på Facebook Startet 16.September.2007 Jeg må oppdatere AIS'en på POSEIDON II. Men når jeg kommer til "Type of vessel" så finner jeg ikke noe passende referansenummer. Vet noen hvilken fartøytypekode, altså som et tosifret tall, som ville være det riktige - eller riktigste - for "skoleskip"???? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
roaldbj Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Poseidon, jeg jobber litt med denne siden http://www.navcen.uscg.gov/enav/ais/SOLAS.V.19.2.1-5.pdf Mener det er en SOLAS bestemmelse om den to siffrede verdien du må legge inn. Jeg mener jeg har 37 for lystbåt. Kommer tilbake med mer infp Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 16.September.2007 Del på Facebook Svart 16.September.2007 Jeg vet ikke om dette kan hjelpe deg noe Jan: og denne som viser to sifret tall for aktuell båttype: Jeg ville anta at verdi "53" kanskje er aktuell for Poseidon II? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2007 Jeg ville anta at verdi "53" kanskje er aktuell for Poseidon II? Ja, det var en av de som jeg også anså som mest nærliggende, men samtidig stemmer det liksom ikke . . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.